В межах спеціалізованої виставки рекламно-сувенірної індустрії «B2B Show» (22-24 лютого 2012 року, Україна, Київ) проводився Всеукраїнський конкурс «Ефект ПРОМО».
24 лютого відбулася церемонія нагородження конкурсу Effect PROMO Professional. В конкурсы приймали участь подарунки та рекламні кампанії з використанням подарунків. Головний критерій – креативність та ефективність.
Тема конкурсу незмінна – «Ефект рекламного подарунка». На конкурс було подано 100 робіт, які виборювали призові місця в 9 номінаціях: Найефективніша рекламна кампанія, Найоригінальніший промоподарунок, Ексклюзивний сувенір року, Авторський сувенір року.
В номінації «Найнеочікуванішій ефект рекламного подарунка» переміг корпоративний календар нашої компанії « Як козаки папір робили».
Ми висловлюємо подяку Асоціації Виробників і Імпортерів Рекламних Сувенірів України за таку високу оцінку нашої рекламної продукції. Хочеться побажати творчих успіхів проекту «B2B Show» на багато років вперед!