SWOT PAPER 16 липня 2020, 14:26

 Наша папір краще! Наша біліше! А наша ... паперові, ніж та яку ви купили вчора! Ці фрази чує покупець кожен день і замислюється, а може дійсно взяти більш паперову офісний папір?

Завдання продавця зачепити свідомість покупця привабливим офферу і здійснити бажану відвантаження, це зрозуміло. Добре якщо офісний папір якісна, а якщо папір для копіювальних апаратів не відповідає вашим очікуванням і її використання призвело до проблем з офісною технікою?

Як це уникнути? Наша пропозиція зробити SWOT PAPER аналіз. Що таке SWOT, чув звичайно кожен - метод планування показує сильні і слабкі сторони компанії, що виявляє її можливості і загрози на ринку (з студентського конспекту).

Ми вирішили вкласти креативну паперову складову в акронім SWOT

S (smoothness) шортсткість

W (whiteness) белизна

O (opacity) непрозорість

T (thickness) товщина

Далі все просто. Заповнюємо табличку, вписуємо в неї технічні характеристики офісного паперу яку пропонують і вже на підставі отриманих даних отримуємо відповідь на одвічне питання: Купувати чи не купувати?

 

 

Показатель

Office Paper 1

Office paper 2

Office paper 3

1

S (smoothness)

шорсткість

250

220

230

2

W(whiteness)

белизна

146

150

146

3

O(opacity)

непрозорість

91

92

91

4

T (thickness)

товщина

104

105

100

 

Вдалих вам покупок і успішних продажів!

 

« А ваш папір з якого класу?
Вітаємо! »