Кодекс паперового самурая 1 січня 2010, 15:30

Розробка й прийняття корпоративного кодекса є справою честі для кожної  компанії, яка претендує на високу репутацію на ринку. Що таке корпоративний кодекс?  Відкриваємо мудру книгу з маркетингу й читаємо: «Корпоративний кодекс – звід норм и правил, описуючий ті моделі поведінки та єдині стандарти відносин і сумісної діяльності, які існують у компанії.

Ми вирішили відійти від норм і правил й розробити свій кодекс. Отже, «Кодекс Паперового Самурая».

Чому самурая? Тому, що слово самурай походить від дієслова самурау – служити.

Чому паперового? Тому, що служимо ми геніальному винаходу людства – паперу.

Пункт 1. «Паперовий самурай» ставиться до своєї фірми як до рідного дому; якщо «паперовий самурай» не ставиться до своєї компанії належним чином, значить у нього немає дому.

(Повна версія кодекса лягла в основу корпоративного календаря на 2010 рік).

kodeks samuraya

« Інтересне подання
Меню для офісної техніки »