Конкурс Ballet очима дітей 24 вересня 2008, 1:15

З чим асоціюється торгова марка у кінцевого споживача? Відповідь на це питання не дає спокійно спати рекламистам. На нього  намагалися відповісти гуру світового маркетингу. Наша компанія теж вирішила не залишатися в стороні  і звернулася напрямки до кінцевого споживача з питанням: «Що таке «Ballet»?» «Краще ми намалюємо!» - хором відповіли хлопчики та дівчата з дитячого садочка «Дзвіночок» міста Дніпродзержинська. Дітлахи з радістю погодились допомогти нам й надали свої надзвичайні роботи.

Конкурс Ballet очима дітей

Всі учасники конкурсу отримали сувеніри від торгової марки «Ballet»  й солодкі подарунки! Ми висловлюєемо подяку вихователям дитячого садка «Дзвіночок» Інні Володиимирівні і Валентині Іванівні, баткькам  які не зважаючи на зайнятість,  допомогали у створенні шедеврів своїм чадам, ну і, звичайно, всім маленьким художникам. 

ВЕЛИКЕ СПАСИБІ!!!

« Ось і перший преможець!
Зі святом! »