Про компанію


Наша фірма заснована в 1996 році. Основний вид діяльності - дистрибьюція високоякісної паперової продукції. Бізнес-процеси компанії відповідають стандартам торгівлі "Співдружності паперових оптовиків". З 2003 року "Інтерпап" є членом асоціації "Український папір".Ми працюємо зі світовими лідерами паперової промисловості, такими як: «Stora Enso»,«Arctic paper»«Raccolta, Molnar & Greiner GmbH»«Сentral National-Gottesman Europe GMBH»«Сhenming»«Gold East»«Нansol»«Sappi»«Torraspapel»«Oji Paper» «Asia Pulp and Paper (APP)»«APRIL»ВАТ «Кондопога»ВАТ «Марійский ЦПК»ВАТ«Солікамсбумпром», «Mayer Melnhof Group», «Moorim»,«Muflon».

Асортиментний ряд  містить у собі наступні види продукції:

Ми постійно працюємо над розширенням програми постачань і асортименту товару, проведенням розумної і гнучкої цінової політики. Наші співробітники завжди готові обговорити питання, що стоять перед клієнтами,надати консультаційну допомогу і доставити продукцію покупцеві в найкоротший термін. Керівництво компанії ТОВ ТГ "Інтерпап" значну увагу приділяє підборові фахівців, підвищенню кваліфікації і навчанню своїх співробітників.

 

Колектив - основа успіху нашої компанії.

 

Працюючи разом з нами, кожний зможе оцінити якість пропонованого товару і сервіс нашого обслуговування.

Клієнти компанії працюють у всіх містах України. Ми намагаємося приділяти максимум уваги , як нашим постійним партнерам, так і починаючим фірмам і пропонуємо:

  • гнучку систему знижок;
  • надання товарного кредиту;
  • резервування замовлень;
  • доставку товару;
  • зразки і каталоги продукції. 

Наша фірма  - учасник  спеціалізованих виставок державного і міжнародного значення, що проходять в Україні  («Світ канцелярії», «Поліграфія»).

Багаторічний досвід роботи на паперовому ринку України забезпечив створення філіальної мережі. На сьогоднішній день працюють офіси  в містах: Полтава, Київ, Дніпропетровськ, Львів,Запоріжжя,Одеса, Харків.

У перспективі діяльності компанії - поширення товарного асортименту, поліпшення якості сервісних програм по роботі з клієнтами, впровадження нових напрямків діяльності.